وکیل استارتاپ و دعاوی فضای مجازی در مشهد

0 %
رضایت مراجعین آنلاین
0 +
مشاوره تلفنی و آنلاین
0 +
سال تجربه وکالت
0 +
مقاله

مسئله حقوقی شما

موضوع حقوقی‌ای که برای شما پیش آمده است را در این فرم مطرح نمایید. حداکثر در یک روزکاری با شما تماس خواهیم گرفت.

وکیل امور استارتاپ

سعید نجات‌زادگان

سعید نجات‌زادگان، دانش‌آموخته دکتری دانشگاه شهید بهشتی تهران، کارشناس ارشد حقوق مالکیت فکری از دانشگاه شهید بهشتی تهران، وکیل پایه یک دادگستری و داور دعاوی فضای مجازی می‌باشد. وکیل نجات‌زادگان به صورت تخصصی پرونده‌های مرتبط با امور استارتاپ‌ها، دعاوی فضای مجازی، جرایم رایانه‌ای و دعاوی مالکیت فکری در مشهد را پیگیری و انجام می‌دهد. وی همچنین سابقه همکاری با شرکت‌های بزرگ، استارتاپ‌‌ها و اینفلوئنسر اینستاگرامی که در بخش‌های مختلف به مشکل حقوقی برخورده بودند را در کارنامه خود یدک می‌کشد.

به ما اعتماد کردند.

آنچه انجام می‌دهیم.

با توجه به گستردگی و پیچیده‌تر شدن هر روز فضای مجازی نیاز به مشاور حقوقی در زمینه تخصصی فضای مجازی برای شرکت‌هایی که در فضای مجازی فعالیت دارند یا حتی افرادی که صورت شخصی یا فریلنسری فعالیت می‌کنند برای آن‌که به مشکل حقوقی برخورد نکنند یا اینکه پیروز پرونده باشند جزو ضروریات می‌باشد.

دوره آموزش حقوق کار

سعید نجات‌زادگان مدرس دوره آموزشی حقوق کار که با همکاری جاب‌ویژن و مکتبخونه انجام شده است، می باشد.

در این دوره درباره قوانینی که صاحبین کسب و کار و کارگران (قانون کار افرادی که در مجموعه‌های غیردولتی فعالیت دارند کارگر خطاب می‌نماید) باید بدانند تشریح شده است.

این قوانین برای استارتاپ‌ها هم که به عنوان یک مجموعه غیردولتی فعالیت دارند لازم‌الاجرا می‌باشد.

به عنوان نمونه در این ویدئو درباره اینکه ” آیا می‌توان به جای مزد به کارگر سهام شرکت یا مال دیگری پرداخت نمود؟ ” صحبت می‌شود.

پخش ویدیو

3 قدم در پرونده‌های حقوقی

در تمام مراحل بهترین پیشنهادات را ارائه می‌کنیم.

از زمانی که مشکل حقوقی‌تان را با ما در میان می‌گذارید تا وقتی خیال‌تان راحت شود و مشکل برطرف گردد قدم به قدم با شما همراه خواهیم بود.

01

مشاوره و بررسی موضوع

در قدم اول به صورت آنلاین و تلفنی یا حضوری، داستان اتفاقات را از زبان شما گوش می‌دهیم و راه‌حل‌های احتمالی را مطرح می‌کنیم. 

02

تکمیل پرونده

در قدم دوم اطلاعات موجود را بررسی و در صورتی که نیاز باشد اطلاعات لازم را جمع‌آوری می‌کنیم تا با قدرت در دادگاه حاضر شویم.

03

دادگاه

در محکمه با توجه به اطلاعاتی که بدست آوردیم و براساس قانون از شما دفاع خواهیم نمود تا حقی از شما پایمال نگردد و ضرری متوجه شما نباشد.

اصطلاحات استارتاپی را فقط یک وکیل استارتاپ متوجه می‌شود.

هر وکیل با توجه به تخصص و تجربه‌ای که دارد در زمینه‌ای خاص فعالیت می‌کند. وکیل  استارتاپ هم با توجه به مطالعات و تجربه‌های کاری با فضای استارتاپ‌ها آشنایی دارد و این کار را برای هر دو طرف راحت می‌کند.

آنچه درباره ما

دیگران گفتند

شما لایق بهترین وکیل استارتاپ هستید.

با 12 سال تجربه وکالت

مقالات وکیل استارتاپ