ایجاب تنظیم انواع قرارداد کار

موضوع ایجاب:

تنظیم انواع قرارداد کار(موقت، دائم،کار معین،کارآموزی، پاره وقت وساعتی، پیمانکاری) با تدقیق موارد لازم جهت حفظ حقوق طرفین قرارداد کار(کارگر و کارفرما) و جلوگیری از ابهامات و اختلافات احتمالی ناشی از آن.

دستمزد:

کل دستمزد جهت تدوین قرارداد، مبلغ یک میلیون تومان می‌باشد که پس مشاوره تلفنی جهت استماع شرایط دادخواه از جمله نوع شغل، سابقه کاری، نوع کارفرما(حقیقی یا حقوقی) و نوع قرارداد درخواستی از طرف دادفر و پرداخت ایجاب؛ قرارداد مکتوب، ظرف 48 ساعت به آدرس الکترونیکی دادخواه محترم ارسال خواهد شد.

سایر توضیحات:

حساسیت رابطه کاری و آسیب پذیری حقوق کارگر در رابطه ذاتا نامتعادل بین کارگر و کارفرما، انعقاد قرارداد کتبی موثق و منسجمی را به لحاظ رعایت شاخصه های ماهوی، شکلی و انسانی ایجاب می کند. در تدوین قرارداد توسط دادفر، ریزنکات مرتبط با رعایت استاندارد های مطابق با قانون کار و آخرین دستورالعمل ها و مصوبات سال 1399، از جمله میزان حقوق و دستمزد، بیمه، مرخصی، حق ماموریت، لزوم تطبیق قرارداد با طرح طبقه بندی مشاغل، اضافه کاری و قس علی هذا مورد دقت و بررسی قرار می گیرد. در طول مرحله رسیدگی، دادفر پاسخگوی تمامی ابهامات و سوالات دادخواه محترم خواهد بود.

نگار پایدار _ وکیل امور کار و تامین اجتماعی

نگار پایدار اردکانی

متخصص در امور کار و تامین اجتماعی و دعاوی اداری-استخدامی

درخواست ایجاب

پس از ارسال اطلاعات در کمتر از 48 ساعت قرارداد مکتوب به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

پیش از قبول ایجاب حتما با وکیل مشاوره تلفنی انجام دهید.

  • قیمت: 1,000,000 تومان

درخواست مشاوره

  • قیمت: 297,000 تومان