ایجاب طلاق توافقی فوری در تهران

موضوع ایجاب: 

طلاق توافقی فوری در تهران در  طی 7 الی 10 روز کاری

دستمزد: 

کل مبلغ دستمزد 50,000,000 ریال است که به شکل زیر پرداخت می‌شود:

قسط اول به مبلغ 5,000,000 ریال در ابتدای کار توسط دادخواه پرداخت و بعد از تشکیل جلسه مشاوره و مصالحه حضوری با موکلین (همزمان با پرداخت قسط دوم) به حساب دادفر واریز می شود.

قسط دوم به مبلغ 20,000,000 ریال بعد از تشکیل جلسه مشاوره و مصالحه حضوری با موکلین توسط دادخواه پرداخت و بعد از ثبت دادخواست بدوی ( همزمان با پرداخت قسط سوم) به حساب دادفر واریز می شود
قسط سوم به مبلغ 25,000,000 ریال بعد از ثبت دادخواست بدوی توسط دادخواه پرداخت و بعد از ثبت دادخواست بدوی و بعد از دریافت طلاقنامه(همزمان با تایید اتمام کار) توسط دادخواه، به حساب دادفر واریز می شود

 شروط و سایر توضیحات

 1- قسط اول حق‌الوکاله (مبلغ 500.000 تومان) جهت تشکیل جلسه اولیه مشاوره در دفتر وکیل و تلاش وکیل جهت مصالحه بین زوجین دریافت می‌شود. در صورتی که زن و شوهر توانستند ظرف یک جلسه مشاوره‌ی حداکثر 3 ساعته در دفتر وکیل، به توافق کامل در مورد طلاق توافقی برسند، سند توافقنامه طلاق توافقی توسط وکیل تنظیم شده و توسط زوجین امضا می‌شود و در همان جلسه، وکالتنامه نیز از زوجین دریافت می‌شود.

در صورتی‌ که زوجین نتوانند در این جلسه به توافق برسند، می‌توانند با پرداخت حق‌المشاوره هر ساعت 200 هزار تومان، جلسات دیگری را برای رسیدن به مصالحه و توافقنامه طلاق توافقی ادامه داده و یا از ادامه مسیر طلاق توافقی انصراف دهند. در هر صورت، قسط اول حق‌الوکاله وکلا غیر قابل استرداد است.

2- پرداخت کلیه‌ی هزینه‌های دادرسی و جانبی از جمله حق‌المشاوره وکیل، حق‌الزحمه تنظیم سند توافقنامه طلاق توافقی، هزینه‌ی دادرسی و دفتر خدمات قضایی، هزینه گواهی عدم بارداری، هزینه دفتر ازدواج و طلاق، هزینه تامین شاهد طلاق و غیره بر عهده‌ی وکیل است.

3- مبلغ کل پرداختی موکل بابت حق‌الوکاله‌ی هر دو وکیل (وکیل زن – وکیل مرد) و پرداخت کلیه‌ی هزینه‌های جانبی به شرح بند 2 است.

4- مدت زمان انجام طلاق توافقی فوری از زمان امضای برگه وکالتنامه توسط موکلین تا زمان دریافت طلاق‌نامه بین یک هفته تا ده روز است. (در صورتی که ثبت درخواست پس از روز بیستم ماه باشد، ممکن است فرایند طلاق توافقی با 10 روز یا بیشتر تاخیر مواجه شود.)

  • با موارد ذکر شده در این ایجاب موافقم
  • قیمت: 500,000 تومان

نیاز به راهنمایی تلفنی دارید؟ تماس با پشتیبانی

چرا دادپرداز مناسب ترین گزینه شماست؟

سریع‌

بدون نیاز به جلسات مشاوره و در کمتر از یک هفته

بدون نیاز به حضور

بدون نیاز به حتی یک جلسه حضور زوجین در دادگاه یا مشاوره

نظارت بر انجام کار

تیم پشتیبانی دادپرداز تا انتها همراه شما خواهد بود و نظارت بر روند انجام کار خواهد داشت.



ثبت درخواست

مدارک مورد نیاز برای طلاق توافقی فوری در تهران

وکلای دادپرداز می‌توانند به متقاضیان طلاق توافقی در تهران کمک نمایند تا بدون نیاز به حتی یک جلسه حضور یا مواجهه با دادگاه یا همسر و بدون نیاز به سپری کردن جلسات مشاوره، در کمتر از یک هفته طلاقنامه را دریافت نمایند.

1- سند ازدواج

2- اصل شناسنامه‌ زن و شوهر

3- اصل کارت ملی زن و شوهر

4- فرم ثبت نام ثنا زن و شوهر

5- اگر زوجه وکالت در طلاق دارد، اصل آن


ارسال مدارک

نیاز به راهنمایی تلفنی دارید؟ تماس با پشتیبانی

نظرات کاربران

کاربرانی که تا بحال از خدمات حقوقی دادپرداز استفاده کرده‌اند می‌دانند که مشاوره از فرد متخصص چقدر می‌تواند در هزینه و زمان کمک حال باشد.

سامان گفته:
در رابطه با مشکلاتی که از روز عقد تا الان با همسرم دارم با آقای اسکندری صحبت کردم واقعا آروم شدم.

اصغر اسکندری
اصغر اسکندری
وکیل امور حقوقی و کیفری در تهران

 رضوان گفته:
میخوام ازدواج کنم اما پدرم رضایت نمیده در این مورد با آقای بیگلر باهر مشاوره انجام دادم خیلی خوب بود، عامیانه و قابل فهم صحبت کردن.


رحیم بیگلرباهر
وکیل امور حقوقی و کیفری در تبریز

 حسین گفته:
ممنون من کارگرم سواد اونچنانی ندارم خیلی از چیزهایی که در مورد بیمه و رابطه کارگر و کارفرما بود رو نمیدونستم ولی توضیحات ایشون خیلی کمکم کرد.

مرضیه افضلی
مرضیه افضلی
وکیل امور حقوقی و کیفری در سمنان

ریحانه گفته:
مسئله حقوقی در رابطه با حق و حقوقم در دوران نامزدی پیش آمده بود که خانم ایمانی خیلی کامل راهنمایی‌ام کردند و الان بهتر می‌توانم تصمیم بگیرم. ممنون از خانم ایمانی.

زینب ایمانی
زینب ایمانی
وکیل امور حقوقی و کیفری در اصفهان

 رعنا گفته:
خانم پایدار اردکانی خیلی راهنمایی کامل و جامعی به من دادند. قبل از صحبت با ایشان واقعا نمی‌دانستم باید چطور جلو بروم. من رضایت کامل از مشاوره با ایشان دارم.

نگار پایدار اردکانی
نگار پایدار اردکانی
وکیل امور کار و تامین اجتماعی و دعاوی اداری در تهران

 رضایی گفته:
دستشون درد نکنه خیلی از استرسام کم شد تمام ابهاماتم راجع به حضانت برطرف شد ..مرسی .خدا خیرشون بده

فائقه مروی
فائقه مروی
وکیل امور خانواده وحقوقی در تهران

ثبت درخواست

تذکر مهم:

خانم یا آقای محترم،

وجدان و اخلاق حرفه ای وکلای دادپرداز ایجاب می کند به شما یادآوری مجددی نماید که اختلافات زناشویی در یک سطح متوسط، جزء جدایی ناپذیر زندگی عموم مردم است و بسیاری از مشکلات جدی خانوادگی، می تواند با مداخله‌ی مشاوران خانواده و روانشناسان مجرب، به شکل مطلوبی مرتفع شود. بدینوسیله از شما درخواست می‌شود پیش از هرگونه اقدام جهت جدایی و خاتمه دادن زندگی مشترک، باری دیگر تلاش نمایید تا با بهره‌گیری از کمک مشاوران خبره، مشکلات خود را مرتفع نموده و زندگی خود را دوباره احیا کنید. واضح است که طلاق می‌تواند صدمه جبران‌ناپذیری به عواطف شما و همسرتان وارد آورده و آینده فرزندانتان را دگرگون کند. با این حال، اگر راهی برای ادامه زندگی مشترک نمی‌بینید و منافع طلاق را از تداوم زندگی مشترک بیشتر می دانید، وکلای دادپرداز آماده هستند تا این مسیر دشوار را برای شما هموارتر نمایند.


ثبت درخواست

نیاز به راهنمایی تلفنی دارید؟ تماس با پشتیبانی

سوالات متداول درباره طلاق توافقی در تهران

مشاوره تلفنی حقوقی چگونه انجام می‌شود؟

پس از ثبت درخواست مشاوره تلفنی حقوقی امکان ارتباط مستقیم و تلفنی با وکیل متخصص در آن زمینه برای شما میسر خواهد شد تا سوالات حقوقی‌تان را از بهترین وکیل در آن زمینه بپرسید. 

چگونه بهترین وکیل را برای مشاوره انتخاب کنم؟

به 3 روش می‌توانید وکیل برای مشاوره انتخاب نمایید:

1- دادپرداز بهترین وکیل را به شما معرفی نماید.

2- خودتان وکیل را براساس نظرات قبلی و رزومه انتخاب نمایید.

3- اولین وکیل در دسترس  برای پاسخگویی به سوال شما.

چرا باید با وکیل مشورت کنم؟

در مشاوره تلفنی حقوقی که با وکیل دارید، وکیل براساس دانش و تجربه‌هایی که دارد بهترین راه‌حل را به شما پیشنهاد می‌کند. براساس نظرات کاربران که تابحال داشته‌ایم یک مشاوره تلفنی کوتاه با وکیل متخصص دیدگاه‌شان را نسبت به ادامه پرونده حقوقی حتی بدون وکیل بهبود داده است.

مشاوره تلفنی حقوقی فوری چگونه است؟

در مشاوره تلفنی حقوقی فوری با ثبت درخواست مشاوره‌تان، اولین وکیل در دسترس و متخصص در آن زمینه با شما تماس خواهد گرفت و راهنمایی لازم را به شما ارائه خواهد داد.

آیا وکلای سامانه دادپرداز قابل اعتماد هستند؟

دادفران (وکلا) سایت دادپرداز پس از ثبت نام، طی مرحله‌ی اعتبارسنجی مورد ارزیابی و مصاحبه قرار گرفته و اسکن مدارک هویتی و تحصیلی از آن‌ها گرفته خواهد شد. علاوه بر آن، ثبت نام دادفران در سامانه‌ی حقوقی دادپرداز مستلزم پذیرش موافقتنامه‌ای است که مهم‌ترین دغدغه‌های دادخواه (موکل) را مرتفع می‌کند.

چگونه به وکیل اعتماد کنم؟

وکلا در زمان اخذ مدرک وکالت قسم می‌خورند تا اطلاعات و اسرار موکل خود را جایی منتشر نکند و محرم اسرار وی باشند. با این وجود در صورت هر گونه مشکل سامانه دادپرداز پیگیری‌های لازم  را در اسرع وقت انجام خواهیم داد.

آیا سوالی دارید که در این سوالات نمی‌باشد؟ همین الان از صفحه تماس با ما از دادپرداز بپرسید.

در صورت وجود هر گونه سوال می‌توانید با پشتیبانی دادپرداز صحبت نمایید.

09384688028


Instagram


Telegram

مهاجرت تحصیلی به فنلاند

مهاجرت تحصیلی فوری به کشور فنلاند برای ترم جدید