ایجاب طلاق توافقی در مشهد

موضوع ایجاب:

طلاق توافقی در مشهد 

 

دستمزد

کل مبلغ دستمزد مبلغ ۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال است که به شکل زیر پرداخت می شود:

۱- قسط اول به مبلغ 5,000,000 ریال در ابتدای کار توسط دادخواه پرداخت و بعد از تشکیل جلسه مشاوره و مصالحه حضوری با موکلین (همزمان با پرداخت قسط دوم) به حساب دادفر واریز می شود.

2- قسط دوم به مبلغ 20,000,000 ریال بعد از تشکیل جلسه مشاوره و مصالحه حضوری با موکلین توسط دادخواه پرداخت و بعد از ثبت دادخواست بدوی ( همزمان با پرداخت قسط سوم) به حساب دادفر واریز می شود
3- قسط سوم به مبلغ 25,000,000 ریال بعد از ثبت دادخواست بدوی توسط دادخواه پرداخت و بعد از ثبت دادخواست بدوی و بعد از دریافت طلاقنامه(همزمان با تایید اتمام کار) توسط دادخواه، به حساب دادفر واریز می شود

شرایط و سایر توضیحات

 

 1- قسط اول حق‌الوکاله (مبلغ 500.000 تومان) جهت تشکیل جلسه اولیه مشاوره در دفتر وکیل و تلاش وکیل جهت مصالحه بین زوجین دریافت می‌شود. در صورتی که زن و شوهر توانستند ظرف یک جلسه مشاوره‌ی حداکثر 3 ساعته در دفتر وکیل، به توافق کامل در مورد طلاق توافقی برسند، سند توافقنامه طلاق توافقی توسط وکیل تنظیم شده و توسط زوجین امضا می‌شود و در همان جلسه، وکالتنامه نیز از زوجین دریافت می‌شود.

 

در صورتی‌ که زوجین نتوانند در این جلسه به توافق برسند، می‌توانند با پرداخت حق‌المشاوره هر ساعت 200 هزار تومان، جلسات دیگری را برای رسیدن به مصالحه و توافقنامه طلاق توافقی ادامه داده و یا از ادامه مسیر طلاق توافقی انصراف دهند. در هر صورت، قسط اول حق‌الوکاله وکلا غیر قابل استرداد است.

 

2- پرداخت کلیه‌ی هزینه‌های دادرسی و جانبی از جمله حق‌المشاوره وکیل، حق‌الزحمه تنظیم سند توافقنامه طلاق توافقی، هزینه‌ی دادرسی و دفتر خدمات قضایی، هزینه گواهی عدم بارداری، هزینه دفتر ازدواج و طلاق، هزینه تامین شاهد طلاق و غیره بر عهده‌ی وکیل است.

 

3- مبلغ کل پرداختی موکل بابت حق‌الوکاله‌ی هر دو وکیل (وکیل زن – وکیل مرد) و پرداخت کلیه‌ی هزینه‌های جانبی به شرح بند 2 است.

 

4- مدت زمان انجام طلاق توافقی فوری از زمان امضای برگه وکالتنامه توسط موکلین تا زمان دریافت طلاق‌نامه بین یک هفته تا ده روز است. (در صورتی که ثبت درخواست پس از روز بیستم ماه باشد، ممکن است فرایند طلاق توافقی با 10 روز یا بیشتر تاخیر مواجه شود.)

  • با موارد ذکر شده در این ایجاب موافقم
  • قیمت: 500,000 تومان

نیاز به راهنمایی تلفنی دارید؟ تماس با پشتیبانی

بهترین وکیل طلاق در مشهد

با مشورت با بهترین وکیل طلاق در مشهد دغدغه‌های ذهنی شما برای ادامه روند طلاق کاهش پیدا می‌کند.

وکیل طلاق توافقی در مشهد

طلاق توافقی، طلاقی هست که زن و شوهر با توافق درباره مهریه و نفقه و ... قصد جدا شدن از هم را دارند.

وکیل مهریه در مشهد

مهریه مهم‌ترین موضوعی هست که در دعاوی خانوادگی مورد بحث قرار می‌گیرد. با مشورت با بهترین وکیل مهریه جلوی فرار از پرداخت مهریه را بگیرید.

وکیل نفقه در مشهد

موضوعات مختلفی درباره موضوع نفقه وجود دارد، مواردی از قیبل نفقه در دوران عقد، نفقه و عدم تمکین زن ، اثبات پرداخت نفقه و....که هر کدام جزییاتش باید توسط وکیل متخصص بررسی شود.

وکیل خوب خانواده در مشهد

در این بخش بهترین وکیل های دادپرداز که در زمینه مسائل خانواده فعالیت دارند را معرفی خواهیم نمود.

وکیل منظربانو طلب‌آموز

منظربانو طلب آموز

دادفر منظربانو طلب آموز وکیل پایه 2 دادگستری با 4 سال سابقه وکالت در مشهد تا الان 81 مشاوره حقوقی آنلاین و 23 مشاوره تلفنی حقوقی از طریق پلتفرم دادپرداز داشته است.

وکیل طلاق در مشهد فرهاد شاهیده

فرهاد شاهیده

دادفر فرهاد شاهیده وکیل پایه یک دادگستری با 9 سال سابقه وکالت در مشهد می‌تواند به شما در زمینه دعاوی خانوادگی، طلاق، نفقه و مهریه کمک نماید.

وکیل طلاق و مهریه در مشهد

هاشم اندرزیان

دادفر هاشم اندرزیان وکیل پایه یک دادگستری با 7 سال سابقه وکالت در مشهد می‌تواند در زمینه طلاق توافقی و ثبت واقعه طلاق به شما کمک نماید.

وکیل طلاق در مشهد

فائقه مروی

دادفر فائقه مروی وکیل پایه یک دادگستری با 13 سال سابقه وکالت در مشهد می‌تواند در زمینه طلاق،نفقه، حضانت و ملاقات فرزندان و نکاح به شما کمک نماید.

وکیل طلاق توافقی در مشهد

طلاق توافقی سریع‌ترین، آسان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین نوع طلاق است.

طلاق توافقی به نوعی از طلاق گفته می‌شود که زن و مرد علاوه بر اینکه در مورد طلاق گرفتن اتفاق نظر دارند، در مورد جنبه‌های دیگر طلاق مثل مهریه، نفقه، حضانت، ملاقات فرزند و سایر مسائل مربوط به طلاق تفاهم دارند.

در صورتی که زن و شوهر در مورد مسائل مربوط به طلاق تفاهم داشته باشند، دادگاه توافق زن و شوهر را محترم دانسته و به همان حکم می‌کند.

برای انجام این نوع طلاق، نیازی به طی کردن فرایندهای پیچیده و طولانی قضایی نیست و می‌توان پس از طی نمودن مراحل مشاوره الزامی طلاق، با کمک گرفتن از یک وکیل خوب، بدون حضور طرفین فرایند طلاق را انجام داد.

بر اساس قانون حمایت خانواده، برای طلاق توافقی زوجین مکلف به سپری کردن جلسات مشاوره اجباری هستند و بدون طی کردن این جلسات مشاوره، امکان طلاق توافقی وجود نخواهد داشت.

اگر شما هم به دور از احساسات گذرا در مورد طلاق گرفتن مصمم هستید، وکلای دادپرداز در سریع‌ترین زمان ممکن و با حداکثر کیفیت شما را یاری کرده و امور دادگاهی طلاق توافقی را با کمترین هزینه، در کمتر از یک هفته و بدون حضور شما انجام می‌دهند.

مراحل طلاق توافقی فوری در مشهد

1- زن و شوهر طی یک جلسه جهت امضای وکالتنامه و قرارداد مالی در دفتر وکیل حاضر می‌شوند.

 

2- وکیل اطلاعات زوجین را در سایت زمان تصمیم ثبت نموده و پرینت وقت مشاوره اولیه را به زوجین ارائه می نماید. وقت اولین جلسه مشاوره بین دو هفته تا 45 روز از زمان ثبت نام خود بود. 

 

3- زوجین در زمان مقرر به مرکز اورژانس اجتماعی شهید مهرحقی مراجعه نموده و در یک جلسه مشاوره کوتاه مدت شرکت می‌کنند. پس از سپری کردن این جلسه، بلافاصله مرکز مزبور بوسیله‌ی نامه‌ای، زن و شوهر را به یکی از مراکز مشاوره نزدیک محل سکونت آن‌ها ارجاع می‌دهد.

 

4- زوجین با مراجعه به مرکز مشاوره مزبور، ظرف حداقل 45 روز باید 5 جلسه مشاوره (3 جلسه مشاوره روانشناسی، 1 جلسه مشاوره حقوقی، 1 جلسه مشاوره مذهبی را شخصاً طی نمایند.

 

5- پس از اتمام جلسات مشاوره، مرکز مشاوره زن و شوهر را جهت ثبت دادخواست به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ارجاع می‌دهد.

 

6- وکیل دادخواست طلاق را ثبت می‌نماید.

 

7- دادخواست طلاق به شعبه دادگاه خانواده ارجاع شده و مدیر شعبه تاریخ رسیدگی را تعیین و ابلاغ می‌کند.

 

8- در جلسه‌ی رسیدگی دادگاه، از زوجین خواسته می‌شود تا ظرف یک هفته داورهای خود را مشخص نمایند. 

 

9- زوجین داور خود را به دادگاه معرفی نموده و داور جهت احراز هویت نزد مدیر دفتر حاضر می‌شود. 

 

10- مدیر دفتر دادگاه جلسه بعدی را تنظیم نموده و زمان آن را به زوجین ابلاغ می‌کند.

 

11- اگر مانعی پدید نیاید، در جلسه رسیدگی دوم، گواهی عدم امکان سازش بر اساس توافقات زوجین توسط دادگاه صادر شده و وکلای زن و شوهر، ضمن همان جلسه حق تجدید نظرخواهی موکلین خود را اسقاط می‌کنند.

 

12- زوجین ضمن تهیه دو شاهد مرد، ظرف 3 ماه به دفتر ازدواج و طلاقی که دادگاه معین نموده است مراجعه نموده و پس از جاری شدن صیغه طلاق، طلاق‌نامه را دریافت می‌کنند

مدت انجام طلاق توافقی در مشهد (از لحظه ثبت دادخواست طلاق تا دریافت طلاقنامه) معمولاً یک هفته تا ده روز خواهد بود.

نکته: در شهر مشهد، شرکت کردن زن و شوهر در جلسات مشاوره الزامی بوده و این فرایند معمولاً حدود دو ماه طول خواهد کشید.

مدارک مورد نیاز برای طلاق توافقی در مشهد

1- سند ازدواج
2- اصل شناسنامه‌ زن و شوهر
3- اصل کارت ملی زن و شوهر
4- فرم ثبت نام ثنا زن و شوهر
5- اگر زوجه وکالت در طلاق دارد، اصل آن.

اهمیت وکالت زن و شوهر از هم در طلاق توافقی

با توجه به اینکه هر کدام از زن و شوهر در هر زمانی از فرایند انجام طلاق توافقی می‌توانند از انجام طلاق منصرف شوند و در بسیاری از موارد، طلاق توافقی با اصرار یکی از طرفین و در ازای گذشت او از برخی حقوق خود یا اعطای برخی امتیازات به همسر انجام می‌شود، چنین انصرافی در میانه‌ی انجام فرایند طلاق می‌تواند راهی برای اذیت متقاضی طلاق یا گرفتن امیتازات بیشتر باشد. از این رو، بطور جدی پیشنهاد می‌شود شخص متقاضی طلاق پیش از هر اقدامی و با راهنمایی وکیل، از همسر خود وکالت رسمی جهت طی کردن فرایند طلاق اخذ نماید. در صورت تمایل به انجام چنین اقدامی، مبلغ یکصد هزار تومان بابت هزینه‌ی تنظیم سند رسمی مزبور اضافه خواهد شد.

اطلاعات درخواستی از موکل

  • فرزند دارند یا نه؟ چند تا؟ تکلیف حضانت فرزندان چیست ؟ داخل سن حضانت هستند یا نه؟ وضعیت ملاقات فرزند چطور است؟
  • مهریه، تعداد، نوع، بخشیده شده یا نه؟ چقدر و چطور،
  • نفقه معوقه، ادعایی دارد / ادعایی ندارد. چقدر و چطور؟
  • جهیزیه / ادعایی دارد یا نه؟ مسترد شده است یا نه؟
  • اجرت المثل ایام زناشویی / ادعایی ندارد یا مطالبه فلان مبلغ دارد.
  • مراودات کاری/  با هم نداشته باشند. 

تذکر مهم:

خانم یا آقای محترم،

وجدان و اخلاق حرفه ای وکلای دادپرداز ایجاب می کند به شما یادآوری مجددی نماید که اختلافات زناشویی در یک سطح متوسط، جزء جدایی ناپذیر زندگی عموم مردم است و بسیاری از مشکلات جدی خانوادگی، می تواند با مداخله ی مشاوران خانواده و روانشناسان مجرب، به شکل مطلوبی مرتفع شود.

بدینوسیله از شما درخواست می شود پیش از هرگونه اقدام جهت جدایی و خاتمه دادن زندگی مشترک، باری دیگر تلاش نمایید تا با بهره گیری از کمک مشاوران خبره، مشکلات خود را مرتفع نموده و زندگی خود را دوباره احیا کنید. واضح است که طلاق می تواند صدمه جبران ناپذیری به عواطف شما و همسرتان وارد آورده و آینده فرزندانتان را دگرگون کند. با این حال، اگر راهی برای ادامه زندگی مشترک نمی بینید و منافع طلاق را از  تداوم زندگی مشترک بیشتر می دانید، وکلای دادپرداز اماده هستند تا این مسیر دشوار را برای شما هموارتر نمایند.

وکیل مهریه در مشهد

مهریه یکی از مباحثی هست که در روند طلاق زیاد مورد بحث قرار می‌گیرد، با کمک وکیل مهریه در مشهد می‌توانید جلوی فرار از پرداخت مهریه را بگیرد. همچنین وکیل با توجه به تجربه و پرونده‌های مشابه دیگری که دیده است خیلی از مسائلی که در روند مهریه ممکن است پیش بیاید را حل نماید. با کمک بهترین وکیل مهریه در مشهد می‌توانید انتخاب کنید تا مهریه‌تان از طریق ثبت یا دادگاه وصول شود و اینکه کدام روش برای شما بهتر می‌باشد.

وکیل نفقه در مشهد

در ماده 1107 قانون مدنی درباره نفقه آمده است که:

«نفقه عبارت است از: همه نیازهای متعارف و متناسب با وضعیت زن، از قبیل: مسکن، البسه، غذا، اثاث منزل و هزینه‌های درمانی و بهداشتی و خادم در صورت عادت یا احتیاج، به واسطه نقصان یا مرض».

قانون‌گذار از واژه “متعارف” استفاده کرده است یعنی اینکه نیازهای متعارف زنی که در خانواده ثروتمند زندگی کرده است با زنی که در یک خانواده معمولی بوده است متفاوت است.

سوالات زیادی که در مشاوره تلفنی با وکیل درباره نفقه پرسیده می‌شود مربوط به مسائل نفقه معوقه، نفقه در صورت عدم تمکین زن، نحوه محاسبه نفقه، طلاق به دلیل عدم پرداخت نفقه، اثبات نپرداختن نفقه، نفقه در دوران عقد و …. می‌باشد.

با کمک یک وکیل خوب در مشهد می‌توانید جواب سوالات‌تان درباره نفقه را پیدا کنید و بعد از آن بهترین راه‌حل را انتخاب و روند دادرسی آن را پیش بگیرید. 

وکیل خوب برای حضانت در مشهد

یکی از مسائلی که در جریان طلاق زیاد درباره آن بحث می‌شود موارد مربوط به حضانت فرزندان می‌باشد. حضانت فرزند پسر و دختر تا 7 سالگی با مادر و بعد از آن 7 تا 9 سالگی دختر و 7 تا 15 سالگی پسر با پدر می‌باشد. البته شرایط و جزییات زیادی در این بین وجود دارد که توصیه می‌شود حتما در روند طلاق از یک وکیل خوب برای طلاق در مشهد مشورت بگیرید. 

 

مهاجرت تحصیلی به فنلاند

مهاجرت تحصیلی فوری به کشور فنلاند برای ترم جدید