حسین شاپوری
وکیل پایه یک دادگستری/عضو رسمی کانون وکلای تهران
PhD حقوق
دانشگاه سراسری مفید قم
4 سال تجربه وکالت
وکیل پایه یک دادگستری
کانون وکلای دادگستری مرکز
وکیل و مشاور حقوقی در موسسه حقوقی عدل جویان به شماره ثبت 37196 واقع در میدان صادقیه تهران: وکالت در دعاوی خانواده همچون طلاق توافقی و حکم رشد و اخذ آرای قابل قبول...وکالت در دعاوی حقوقی همچون مطالبه وجه چک و اثبات وقوع بیع و اخذ آرای قابل قبول...وکالت در دعاوی کیفری همچون جعل و کلاهبرداری و اخذ آرای قابل قبول...وکالت در دعاوی ملکی همچون خلع ید و تخلیه ید و اخذ آرای قابل قبول...وکالت در امور ثبتی همچون تغییر نام و تغییر سن و اخذ آرای قابل قبول...تنظیم لوایح دفاعیه قوی و مستند منجر به پیروزی در رأی...تنظیم دادخواست، شکوائیه و اظهارنامه بصورت تخصصی... ارائه مشاوره های حقوقی در زمینه های مختلف و رضایت بخش از سوی مشاوره گیرندگان.
وکیل و مشاور حقوقی در موسسه حقوقی مشاوران خلاق امین به شماره ثبت 34573 واقع در میدان فردوسی تهران:وکالت در دعاوی خانواده همچون طلاق توافقی و حکم رشد و اخذ آرای قابل قبول...وکالت در دعاوی حقوقی همچون مطالبه وجه چک و اثبات وقوع بیع و اخذ آرای قابل قبول...وکالت در دعاوی کیفری همچون جعل و کلاهبرداری و اخذ آرای قابل قبول...وکالت در دعاوی ملکی همچون خلع ید و تخلیه ید و اخذ آرای قابل قبول...وکالت در امور ثبتی همچون تغییر نام و تغییر سن و اخذ آرای قابل قبول...تنظیم لوایح دفاعیه قوی و مستند منجر به پیروزی در رأی...تنظیم دادخواست، شکوائیه و اظهارنامه بصورت تخصصی... ارائه مشاوره های حقوقی در زمینه های مختلف و رضایت بخش از سوی مشاوره گیرندگان.
حوزه های تخصصی
جرایم و مجازات‌ها کلاهبرداری و جرایم در حکم آن خیانت در امانت و جرایم مرتبط چک و سایر اسناد تجاری سایر جرایم علیه اموال و مالکیت جرم تکدی یا کلاشی
شهر های ارائه خدمت
کرج تهران قم
سوابق تحصیلی و آموزشی
PhD
دانشگاهسراسری مفید قم ،رشتهحقوق
سوالات پاسخ داده شده توسط حسین شاپوری

loading...