با درود 
مادرم ۸۹ سالشه در سال ۱۴۰۰ ا گفت چون من به برادرتون آپارتمان و ۵ تا مغازه دادم و منزل مسکونی ۸۴ متری را گفت وکالت میدم برای شما سه تا دختر. در محضر وکالت تام و غیر قابل ابطال که حق عزل را هم...

با درود مادرم ۸۹ سالشه در سال ۱۴۰۰ ا گفت چون من به برادرتون آپارتمان و ۵ تا مغازه دادم و منزل مسکونی ۸۴ متری را گفت وکالت میدم برای شما سه تا دختر. در محضر وکالت تام و غیر قابل ابطال که حق عزل را هم از خودش سلب کرده و حق توکیل به غیر و فروش به هر قیمت و نحوی و ... مادرم دادو مادرم سواد خواندن و نوشتن دارد و با امضا و اثر انگشت و دست خط خودش انجام گرفت ما بعد از ۴ ماه رفتیم با اجازه و آگاهی مادرم ولی بدون حضور او بنام سه تامون سند زدیم و مادرم گفت پول به کارتم نریزید یارانه قطع میشه و نقدی هم ندید و چون مادرم زیاد طلا داره و در کل آدم زرنگ و وارد به مسایل اقتصادی و حقوقی هست گفت سکه بدید ما هم بدلیل شرم رسید نگرفتیم ولی شاهدان ِ خانوادگی سه مرد و دو زن داریم که سکه هارو که در منزل دادیم . الان تحت فشار برادرم بعد از دوسال شکایت کرده که ثمن معامله رو میخواد آیا با شهادت شهود قاضی به ما حق میده ؟ چون مادرم اهل وجدان و انسانیت نیست و حاضره قسم بخوره که ما ندادیم . و آیا اگر قاضی شهود را قبول نکرد همون مبلغ ثمن معامله ۷۹ میلیون را دوباره باید پرداخت کنیم یا بقیمت کارشناسی ؟ سپاسگزارم از پاسخ شما .

9 ماه پیش
0 پاسخ 0 نظر 122 بازدید
نوشتن نظر ثبت سوال



مصطفی خیری زاده
مصطفی خیری زاده

Masters حقوق عمومی



سلام
برای پاسخ دقیق نیازمند مطالعه مفاد سند رسمی وکالت‌نامه و نیز سند انتقال قطعی ملک هستیم.
اما براساس اطلاعات گفته شده، شهادت شهود اگر مورد جرح طرف مقابل قرار نگیرند و اظهارات شان متضاد نباشد و همچنین گواهی قیمت سکه در روز پرداخت ثمن به همراه اسناد مالی پرداخت قیمت سکه‌ها به طلافروش، می‌تواند برای اثبات سخن شما مفید باشد.
اگر تاکنون وجه را به صورت رسمی از شما مطالبه نکرده بودند، در صورت محکومیت خسارت تاخیر تادیه از زمان ثبت دادخواست و نه زمان وقوع معامله حساب می شود.

1402-04-30 11:33:38
درخواست مشاوره تلفنی مشاهده رزومه وکیل عقد قرارداد هوشمند

پاسخ به نظر

سوالات مشابه
loading...